KORNEL MAKUSZYŃSKI


Mądrym być, to wielka sztuka, Ale dobrym - jeszcze większa!

Get Adobe Flash player
Czerwiec 2021
P W Ś C Pt S N
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

GOŚCIMY

Odwiedza nas 25 gości oraz 0 użytkowników.

LOGO

NA TEREN SZKOŁY MOGĄ WEJŚĆ OSOBY Z ZEWNĄTRZ, PO WCZEŚNIEJSZYM TELEFONICZNYM UZGODNIENIU TERMINU SPOTKANIA, TYLKO WEJŚCIEM OD ULICY WAŁY JAROSŁAWA DĄBROWSKIEGO 1, DZWONIĄC DOMOFONEM.

FILM OBOWIĄZKOWY DO OBEJRZENIA

 
             „Wiedza nie składa się wyłącznie z faktów, zasad i teorii ,ale jest także zdolnością człowieka do racjonalnego wykorzystywania informacji” (Popławska 2007)
Oprócz obserwacji dokonywanych na lekcjach biologii ważny jest sposób pracy podczas lekcji, który zaciekawi i zainspiruje ucznia do poszukiwania, korzystania z różnych źródeł informacji i interpretowania znaczeń, zjawisk ,a także komunikowania się z koleżankami i kolegami . Takie możliwości stwarzają „Zajęcia rozwijające kreatywność i zainteresowanie na lekcjach biologii”. Celem zajęć realizowanych w naszej szkole w klasach VI b i VI c jest korzystanie z nabytej wiedzy i jej zapamiętywanie poprzez działanie. Uczeń korzysta z posiadanej wiedzy i nabywa nową w wyniku twórczego myślenia i samodzielnego dochodzenia do niej. Samodzielnie poszukuje , odkrywa i tworzy. Jest w pełni zaangażowany w wykonywanie zadań podczas lekcji. Aktywność uczniów podczas zajęć jest inspirowana przez nauczyciela, poprzez stosowanie odpowiednich metod, technik edukacyjnych i form pracy, uwzględniając specjalne potrzeby edukacyjne zarówno uczniów z trudnościami w uczeniu się, a także aktywizowania do samorozwoju uczniów zdolnych. Zajęcia pobudzają kreatywne myślenie czego wyrazem są pomysłowe i różnorodne prace uczniów. Uczniowie z dużym zaangażowaniem podchodzą do zadania, co pozwala im dostrzec przydatność nabytej wiedzy w praktyce .”Parzydełkowce” to jeden z wielu tematów, który zainspirował naszych uczniów do twórczości kreatywnej, jakże różnorodnej, co znalazło odzwierciedlenie w barwnych pracach uczniów.
 

 

 

Copyright © 2021 SP3RAWICZ  Rights Reserved.