KORNEL MAKUSZYŃSKI


Mądrym być, to wielka sztuka, Ale dobrym - jeszcze większa!

Get Adobe Flash player
Czerwiec 2020
P W Ś C Pt S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

GOŚCIMY

Odwiedza nas 63 gości oraz 0 użytkowników.

LOGO

Komunikat w sprawie rekrutacji do publicznych przedszkoli i szkół podstawowych – ważne dla rodziców.

UWAGA. Poniższe informacje nie dotyczą rodziców dzieci zgłoszonych do klas I szkół obwodowych. Przyjęcie dziecka do klasy I (ogólnodostępnej) szkoły obwodowej odbywa się z urzędu, dzieci te nie uczestniczą w rekrutacji a rodzice nie muszą podejmować żadnych dodatkowych czynności.

  • Informacje dla rodziców, którzy złożyli wniosek o przyjęcie dziecka drogą elektroniczną.

Czytaj więcej: REKRUTACJA - WAŻNY KOMUNIKAT

Do dnia 25 marca 2020 r. sekretariat szkolny będzie czynny w godzinach 8:30 - 13:00.

Marcowy konkurs matematyczny dla klas 5 – 6
W marcu stawiamy na internet!
Konkurs polega na stworzeniu trzech matematycznych aplikacji na platformie www.learningapps.org. Aby to zrobić należy:
1. Założyć konto na tej platformie (nie dotyczy klas 5c, 6b, 6c, 6d, które mają już konta założone do potrzeb lekcji matematyki)
2. Stworzyć 3 aplikacje na tematy matematyczne.
3. Upublicznić aplikacje (po stworzeniu w dolnym prawym rogu będzie widoczna ikona „publiczna aplikacja”)
4. Wysłać linki do aplikacji na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub poprosić rodzica o przesłanie tych linków za pośrednictwem dziennika elektronicznego (proszę pamiętać o podaniu imienia, nazwiska oraz klasy autora aplikacji)
Autorów trzech najlepszych aplikacji, najbardziej przydatnych w pracy na lekcjach matematyki, nagrodzimy drobnymi upominkami, a wszyscy uczestnicy konkursu otrzymają punkty dodatnie z zachowania :) Zapraszam do zabawy!
Jeśli ktoś nie potrafi założyć konta lub posługiwać się stroną learningapps.org, zapraszam na bloga, na którym w ośmiu krokach jest wyjaśnione jak poruszać się po platformie: BLOG INNOWACJI
Do turnieju zgłosiło się dziewięcioro uczniów, ale na rozgrywki dotarła zaledwie szóstka najbardziej wytrwałych! Każdy uczeń gotowy na wszystko, by rozwiązać trzy poziomy tej japońskiej łamigłówki.
Poziom łatwy - 10 minut, poziom średni - 15 minut, poziom trudny - 20 minut. Minutnik bezlitośnie odmierzał czas i wisiał nad głowami uczestników :)

Ostatecznie klasyfikacja laureatów przedstawia się następująco:
1 miejsce - Michalina Turbańska (klasa 6d)
2 miejsce - Maja Czaplicka (klasa 6c)
3 miejsce - Magdalena Lorek (klasa 6d)
Gratulujemy laureatkom, które otrzymają niebawem dyplomy oraz nagrody. Pozostałym uczestnikom dziękujemy za udział i zapraszamy do kolejnej edycji za rok.

 

Copyright © 2020 SP3RAWICZ  Rights Reserved.